Angstista paskaa



Mulla on niin eeppinen vitutus päällä että jos joku ei halua tänään riidellä ja kuunnella kettuilua niin musta kannattaa pysyä kaukana.

Ai miksi?
No kappas.... no eihän mulla muuta kuin että

  1. Viisaudenhammas murenee olemattomiin mutta olen liian raukkis uskaltautuakseni poistattamaan sen ennen kuin vain (kipeät)juuret on jäljellä.
  2. Vatsa on koko ajan kipeä kiitos lääkkeiden, eivätkä lääkärit osaa enää auttaa ilman radikaaleja operaatioita joita en vielä kyllä halua.
  3. Eihän mulla muuta ku että Taateli-hamsteri kuoli ilman hyvää ja näkyvää syytä parin kuukauden ikäisenä...
  4. Auto prakaa käynnistäessä ja eihän sitä saa kotikonstein korjattua, ties missä sähkölaitteissa vika -> hinattiin tänään korjattavaksi. Oli varmaan naurettavan näköistä kun vanha avojenkki (Pontiac Grandville -73) vetää urheilumallista jenkkiä (Ford Probe -96) korjaamolle. Taas todistettiin vanhojen kunnon autojen arvo, pelastaa uuden polven.
  5. Miun on pakko muuttua sellaiseksi miksi en halua ja rikkoa lupaukseni etten ole enää muiden ohjailtavissa. Isn't it wonderous to be gay? No it's not for me.
  6. Mie en voi enään julkisessa mediassa, ainakaa netissä siis, sanoa mitään ilman että ihmiset käy kimppuun miun NEUTRAALIN mielipiteen takia. Onko mun pakko valita oonko musta vai valkoinen värimaailmaltani?!
  7. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, en saa Haddilta hokkeja jalasta ja kengittäjä pääsee vääntämään ne irti vasta laitumillelaskun jälkeen. Aka Haddi ei pääse laitumille samaan aikaan kuin muut....
Joo anteeks tää angstipostaus, mut rupes niin vituttaa sen jälkeen ku kuulin yhen keskustelun et nyt kyl taas mulla kiehuu reunojen yli. V-I-T-T-U!

// Niin ja siis jos siulla ei oo muuta ku vastaanväittämistä ja itkemistä mulle niin elä turhaa vaivaudu kommentoimaan, en jaksa nyt.

// PLUS en nähtävästi näekään viikonloppuna rakastani (josta en tiedä millä nimellä kutsuisin häntä ilman että tulee pistämään nenän poskelle siksi että käytän väärää nimeä :D Loistavaa tämäkin), mitä olen siis kovasti odottanut ja minkä voimalla on jaksanu porskuttaa viimesenki saatanan viikon.

1 kommenttia:

  1. YYYYYY )--------: Eetu, mäkin teen kuolemaa. Kuollaan yhdessä vitutukseen.

Lähetä kommentti

Ruusut, risut, kysymykset ja randomiudet otetaan kaikki vastaan kunhan asiallisina pysytään. :)