Vrum vrum, vroooooooooom....

KUKA SAI INSSIAJON LÄPI KUKA? ;D
...
Arararara eihän se ollut kuin kolmas yritys... dumdiduu.... mutta minkäs teet kun oon niin armoton jännittäjä! Jos nyt haluutte kuulla, -ette, mutta kerron silti- niin ekalla kerralla jännitin niin helvetisti että ensinnäkään en muista koko kokeesta mitään. Joo-o, ihan totta, sen kämminkin laadun tiedän vain koska inssisetä sen miulle kertoi. Olin vaan niin jännittynyt että tein kaistanvaihdon 20sek sen jälkeen kun olin pistänyt vilkun ja katsonut olan yli.... no, sitä sattuu. XD Viime kerralla taaskin ajoin liian lähellä toista, ja koe meni penkin alle siksi vaikka muuten oli kuulemma "nappisuoritus" ja moneen sarakkeeseen se H merkattiin.

Mutta pääasia on, että nyt saan vihdoinkin ajaa omalla autollani enkä vain katsella kateellisena vierestä kun vanhempani kurvailevat sillä. Hienon pelin dädä miulle ostikin, Ford Proben. Ironista, että päivä sen jälkeen kun olin avautunut siitä miten opettajani oli kehottanut ottamaan "hieman lisätunteja koska siun kaasujalka tuppaa olemaan välillä vähän raskas, Latu", isä käy ostamassa miulle urheiluauton.... :_D No, kyl mie nykyisin ihan nätisti ajan, oon ottanu asenteen että ennemmin liian hiljaa kuin liian lujaa, varsinkin keskustassa.


After all, nyt on hyvä olo ja sietääkin olla, kun niin paljon tosta kortista stressattu. Mua saa taputtaa päälaelle.

2 kommenttia:

  1. Mä taputan sua täältä mun koneen edestäni päälaelle! ONNEA! :D

  1. ^ samaa ku Carita (;; HYVÄÄ AUTOUTUS PÄIVÄÄÄ \,,/ !

Lähetä kommentti

Ruusut, risut, kysymykset ja randomiudet otetaan kaikki vastaan kunhan asiallisina pysytään. :)