Mene pois, artblock! Kauas pois!

Raivostuttavaa, miten tekisi mieli piirtää sitä ja tätä ja tuota ja mitään ei saa aikaiseksi kun on niin jumalaton artblock päällä.

Tässä sitten viimeisimmän viikon olen yrittänyt jumia poistaa piirtämällä ihan randomilla kasan täykkäripotretteja. :D Saattoi jopa auttaakin, ainakin juuri tällä hetkellä pääsin taas tilaustöissäkin eteenpäin! Hävettää ihan kun olen niin jumissa... Tuntuu ettei taida taideala sittenkään olla se mun juttu, jotenkin tuntuu että tuo meikäläisen inspispinspis on vähän liian ailahtelevainen. :V










10 kommenttia:

  1. Ihan sairaan upeita! Ihastuin tohon viimeiseen kuvaan :33
    Pikkuveli luuli valokuviksi :D

  1. Haha propsit sun veljelle! :D

  1. hitto vähän nää on hienoi! :o varsinkin tää vika! btw, ota tää ihme sananvahvitus pois näistä kommenteista? :)

  1. Kiitos! :) Ja ei, en ota, yksi mainosbottispämmi oli minulle tarpeeksi. :D

  1. Sun piirrokset on kyl aina nii ihania! c: Ainoo mikä mun silmään ainaki pistää ni joissakin näyttää olevan kauheen pienet silmät jos ymmärsit xD Mut pakko sanoo viel et sul on upee blogi ja rakastan kirjotustyyliis ku osaat olla nii hauska tai semmone :3

    undergroudcriminal.blogspot.fi

  1. Kukaan ei ole täydellinen eikä yksikään piirroskaan näin ollen voi olla, miekin löydän näistä tuhat ja yksi virhettä mutta yritän vain olla ajattelematta niitä etten tuntisi itseäni aina niin kamalan pessimistiseksi :"D Kiitos! :)

  1. aijjaa ei mulle oo ikinä tullu mitään spämmii vaik en oo ikinä pitäny sananvahvistusta :DD

  1. Ei niitä blogeissa kai kamalasti esiinnykkään, minä olen tasan kerran saanut toisen blogini kanssa saanut viettää iltapäivän rattoisasti spämmiä poistellen ja toista kertaa en aio sitä tehdä. ;) Uskon että jos jotakin oikeasti haluaa postauksesta sanoa, sen vuoksi käyttää sen sekunnin siihen sanavahvistuksen kirjoittamiseen -varsinkin kun vahvistuskuvaa voi vaihtaa jos on liian epäselvä. :)

  1. Eiköhän tuo ailahteleva inspis ole jokaisen taitelijan ongelma ;)

  1. Ihan älyttömän hienoja! Mihin hintaan teet tilaustöitä vai pääseekö inspislistalle hyvällä tuurilla ilmaiseksi? :) Sotilaan kanssa haluttais joku makee ;)

Lähetä kommentti

Ruusut, risut, kysymykset ja randomiudet otetaan kaikki vastaan kunhan asiallisina pysytään. :)