Skipattu haastepäivä sekä uusikin vastaava


Päivä 1 Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 Kiltein hevonen jonka olen tavannut.
Päivä 7 Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 Hevonen jonka kanssa yhteistyö on kehittyny eniten.
Päivä 11 Hevonen jolla ei ole mennyt, mutta haluaisi mennä.
Päivä 12 Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 Hevonen jolla on hypännyt isoimman esteensä.
Päivä 14 Hevonen jonka kanssa on onnistunein tunti.
Päivä 15 Hevonen jolta on tippunut pahiten.
Päivä 16 Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 Hauskin hevonen jolla olen ratsastunut.
Päivä 18 Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 Pienin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 21 Suurin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 22 Itsepäisin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 23 Hevonen jonka haluaisi omaksi.
Päivä 24 Elämäni tärkein hevonen'

Tähän en osaa nyt oikein sanoa mitään, koska oikeastaan kaikki hevoset joiden selkään olen istunut ovat olleet yritteliäitä, meno on lähinnä riippunut siitä että miten hyvin/huonosti (tai hyvin huonosti :D) minä olen ratsastanut. Joten tähän sanon että kaikki hevoset ovat olleet yhtä yritteliäitä omalla tavallaan ja tasollaan. :)


Olen nähtävästi skipannut kohdan 14. joten vastataan nyt siihenkin. Haddin kanssa on ollut ehdottomasti parhaimmat onnistumisfiilikset tunnilla, varsinkin joidenkin estetuntien jälkeen on ollut ihan sellainen olo että leijuisi pari senttiä maan yläpuolella. Parhaiten muistan nyt tunnin jolla harjoiteltiin laukka-käynti-siirtymisiä sekä vastalaukkoja -Haddi suoriutui omaksi yllätyksekseni vastalaukoista parhaiten eikä miua ole ikinä ratsain ylistetty niin. Varsinkin se että vastalaukat onnistui vasempaan kierrokseen sai meikän leijumaan, sillä Haddille on tunnetusti vaikeaa nostaa oikeaa laukkaa ja se posottelee vaikka millaisia ympyröitä väärässä laukassa. Oli sii varsinainen ihme, että se nosti vasempaan kierrokseen oikean laukan pyynnöstä. :o

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Ruusut, risut, kysymykset ja randomiudet otetaan kaikki vastaan kunhan asiallisina pysytään. :)