Kooma

Viime viikolla jäi kirjoittaminen kokonaan ikävän allergiakohtauksen ja siitä seuranneen rumban (ensiapu on hyyvvin tuttu paikka nyt :---D) vuoksi, ja taitaapi tuo haastekin jäädä kesken kun nyt se on yli 1½ viikkoa myöhässä. No, ehkä joskus onnistun viemään jonkun haasteen loppuun...

Piirtänyt sentäs olen. Yllätys sinänsä, taas hevosia -tai piirsin kyllä muutakin, mutten koneella eikä nappaisi nyt skannailla-, tällä kertaa sentäs muutakin kuin ahaltekejä.
Muuta elämää piirtämisen lisäksi ei ole ollutkaan, Haddia olen aika tuloksetta yrittänyt saada näyttämään enemmän hevoselta kuin rusettimarsulta... Pakko kyllä sen verran kehua että jouhet olen saanut aika hyvin selvitettyä, tunteja siihen on mennyt mutta nyt hulmuaa harjakin tuulessa lennokkaana ja kevyenä 8D Ainakin siihen asti että Haddi pyllähtää piehtaroimaan, minkä se arvatenkin on tehnyt jo ainakin viisi kertaa viimeisimmänkin jynssäysoperaation jälkeen.






Okei huijasin, kyllä mä yhden teken piirsin. Mutta vain yhden. >:I
Btw ärsyttää, olen ollut niin tyhmä. Olen miettinyt että mitä miksei mun kuvat kelpaa, kun olen lähettänyt tilatut työt tilaajilleen näyttääkseni että onko ne hyviä, pitääkö muutella. Kukaan ei ole vastannut, ja vasta nyt tajusin että varmaan (toivottavasti tämä on vain omaa kyynisyyttäni, ihan totta toivon niin) tyypit ovat vain tulostaneet/teettäneet kuvat itselleen ja jättäneet maksamatta! Helvata, no sainpahan opetukseni -tästä lähtien jokainen työvaiheiden näyttökin on vesileimattu kulmasta kulmaan "©Latu, tämä työ on luvatta kopioitu ja käytetty"-leimalla.
Toivon niiiiiiiiiiiin hartaasti että olen oikeasti itse vain nyt hirveän kyyninen ja että ihmiset vain olisivat unohtaneet tms. Jos sinä tunnustaudut nyt tilanneesi minulta työn ilman että olet vastannut mitään näytön jälkeen, toivottavasti omatuntosi alkaa kolkuttamaan ja laitat minulle nythetikiitos sähköpostia tai tekstarin.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Ruusut, risut, kysymykset ja randomiudet otetaan kaikki vastaan kunhan asiallisina pysytään. :)